او خواهد آمد...

علمی،فرهنگی،مذهبی

او خواهد آمد...

علمی،فرهنگی،مذهبی

او خواهد آمد...

*****************************************
خداوندا دوستانی دارم که روزگار ، فرصت دیدارشان را کمتر نصیبم میگرداند ، اما تو خود میدانی که یادشان در دلم جاوید است ، دوستانی که رسمشان معرفت ، کردارشان جلای روی و یادشان صفای دل است ، پس آنگاه که دست نیاز سوی تو بر می آورند ، پر کن دستشان را از آنچه که در مرام خدایی توست ...

******************************************
بـسـم رب الـرقـیـه
ســـه ســـال برایـــت کـــافےِ بـــود تـــا بشـــوے شبـــیـــه تـــریــن بـــه "مـــادر"
تـو اگـــر 18 ســـالــ ـه میـــشدے چــ ـه میـــکردے ؟!!

از ازل تا ابد ... یا رقـیه مدد

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

عطر بهشت

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۵ ب.ظ

در قحطی ، صاحبدلی پریشان حال، غلامی را دید که شادمان بود.

پرسید چطور در چنین وضعیتی شادمانی ؟

غلام گفت چون اربابی دارم با چندین گله که تا وقتی برای او کار می کنم روزی مرا می دهد .

صاحبدل گفت:

شرم دارم که یک غلام به اربابش توکل کرده و من که خدایی دارم که مالک دنیاست، نگران روزگارم هستم!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۳
میم کوکبی زاده